fredag, oktober 22, 2010

Friday I'm in love.

20.46

Vilken bra dag jag har haft idag. Jag har varit chef och tycker att jag skött mig riktigt fint. Jobbade några extra timmar. Började jobba vid sju imorse, gick väldigt bra med tanke på att jag är bortskämd med att börja sent. Efter jobbet blev det en fika med Lena och jättegoda muffins. Hemma blev det hundpromenad i solen och det är rätt så kyligt ute. Emil gjorde hamburgare och jag intog soffläge. Blir tidig sänggång för mig ikväll, riktigt trött ikväll och längtar efter sängen. Det är bra härligt med fredag i alla fall!

Har varit extremt konstigt väder här i veckan. Minusgrader, sol och skrapa bilen på morgonen. Regn och plusgrader. Idag var det lite snöigt på morgonen, sen blev det helt grått på himlen och snön vräkte ner. Sen blev det sol. Lite för tidigt för snö tycker jag, inte ens november ju.

Har bokat tatueringstid idag också. Fick tid redan på måndag eftermiddag. Har äntligen bestämt precis vad jag vill ha och det kommer nog bli skitbra. 

Nu måla naglarna och sen tror jag inte jag orkar mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar