torsdag, mars 17, 2011

Back on track.

20.30

Datorn har legat nere i ett par dagar, vägrade att släppa in mig. Jävligt surt. Tur att jag varit duktig och lagt över alla bilder och filmer på min externa hårddisk. Så ingen större skada skedd i alla fall.

Veckan har väl inte varit så särskilt annorlunda mot andra veckor. Jobbat, gått promenader i det fina vädret som vi faktiskt har haft tur med och tränat några gånger. Idag har varit en långsam dag på jobbet, studiedag och nästan inget att göra alls. Sen var vi på en liten matmässa. Sen pallrade jag mig till gymmet och körde ett hårt benpass.

Har sökt två jobb i veckan, så nu håller jag tummarna för att dem hör av sig snart. Emil har lämnat in min bil på reparation idag, det är bromsvätskeläckage någonstans. Så imorgon är det jag som åker buss till jobbet. 

Börjar blir dags för sängen nu. Skönt med fredag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar