onsdag, juni 15, 2011

Mitt i veckan.

21.47

Har inte riktigt känt mig som mig själv sen krocken i lördags, inte varit på topp och inte haft lust till någonting. Nu börjar det kännas bättre igen. Men det är svårt att inte tänka på det. Så mycket jag har gråtit också. 

Halva veckan har känts lång och som sagt inte mycket har blivit gjort. Igår hade vi på jobbet en trevlig (sommar)fika ute i Herrestad, tyvärr var vädret inte riktigt med oss så vi kunde sitta ute men trevligt ändå. 
Idag fick jag tränat på morgonen och fick gjort en hel del annat nödvändigt på eftermiddagen. 
Sitter och går i genom alla mina skivor från bilen, tar bort dem som är för repiga och stoppar resten i mitt nyköpta fodral.

Börjar närma sig sänggång för min del också. Har inte sovit överdrivet mycket i veckan, skumt att jag inte varit tröttare ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar