lördag, maj 17, 2014

Bättre & bättre

Igår tog jag mig en liten löprunda igen. Sprang 3 km den här gången, utan att stanna och ca 6.41 min/km. Känner mig riktigt nöjd med det! Nästa gång hoppas jag att jag ska klara av ännu lite längre.
Har även blivit 2-3 pass på gymmet den här veckan.

Annars har den här veckan bjudit på det vanliga. Lite sådär halvväder den här veckan, men i torsdags var det bra väder så jag och Emil tog en tur till Gislaved där det var Street food market. Kikade runt lite, det blev en langos var till middag och sen köpte vi lite engelska fudge.

Idag har det varit helt strålande väder och varit riktigt sommarvarmt. Vi har varit hos Emils mamma och tvättat hennes fasad så att Emil ska kunna måla den. Sen blev det lite tvätt och pyssel här hemma, och satt en stund i puffen på baksidan i solen och läste.

Nu har vi precis grillat och ätit, Emils kompis är här och jag är förbannat sugen på efterrätt eller nåt gott.

Imorgon bär det iväg på en lite utflykt med syster och troligtvis Kristin. Ska köra till mamma först och sen vidare till Tjolöholms slott för en bilutställning. Hoppas på superfint väder och en riktigt härlig dag! Alltid roligt att träffa syrran också :)
Synd bara att det är söndag imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar