fredag, maj 04, 2007

Ångesten har lättat och släppt helt

14.16

Sitter hemma hos Emil. Mår så mycket bättre än vad jag har gjort på ett tag. Nu har jag ingen press på mig om nånting längre. Lyckades klara min uppkörning i onsdags och teorin går ut på tisdag. Jag är stolt över mig själv att jag fixade det. Känner mig lättade och nu finns det inget mer som är panik att göra innan ett speciellt datum.

Det är typ helg, jag är ledig långhelg och Emil kommer hem om inte alltför lång tid. Har ingen aning om vad som kommer hända i helgen, men jag känner på mig att den kommer bli bra.

Det har väl egenligen inte hänt så mycket, eller jo, det har jänt en hel del, men ändå inget speciellt. Jag trivs med det mesta för tillfället och har idag köpt Hultsfredsbiljetter till mig och min babe. Det kommer bli såå crazy, jag säger bara det.

1 kommentar:

  1. Anonym21:06

    Ja, jag vet, jag saknar dig massa också! Börjar ny kurs nu på måndag, och kommer ntligen gå bara en kurs istället för tre samtidigt, så jag bör på mer tid ledigt. :) När är du ledig nästa gång gumman? Pussi!

    SvaraRadera