måndag, februari 13, 2012

Helgen.

20.22

Måndagen är alldeles snart över för min del. Längtar efter att krypa ner i sängen och läsa ett par sidor.

Har varit hemma i Lindome en sväng den här helgen också. Det var dags för Cecilias födelsedagsöverraskning som jag och mamma hade kokat ihop. Hon hade inte en aning. Ledins krogshow på Rondo. Det var jättebra och det var god mat. Bland annat en helt otroligt god mjölkchokladmousse. Tyvärr var det fotoförbud.
Efteråt åkte vi hemåt och tog en powernap innan det var dags för utgång till sticky. Hade en grymt rolig kväll.
Hemma vid halv fyra snåret och innan det blev sänggång blev det en god gärning. Ringde polisen om en uppbruten bil.

Igår var det soffläge hela dagen med hemkörning av pizza och hela kalaset. Blev lite prinsesstårta för att fira systers födelsedag också. Tog tåget hem på kvällen och sov hela vägen.

Det är alltid lika skönt att komma hem, alltid lika skönt att hoppa in i bilen där Emil väntar på mig. Jag har blivit så otroligt hemmakär sen vi flyttade till huset. Jag vill inte vara borta längre än absolut nödvändigt. Det är ändå en härlig känsla.

Klockan är innan nio men funderar ändå på att inta sängen. Har en vecka med massor att göra framför mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar