måndag, augusti 06, 2012

Back to work.

20.50

Idag var det dags att gå tillbaka till jobbet igen efter 4 veckors semester. Igår kväll var det ångest och imorse också. Sen gick det bara ett par timmar och det var som att det aldrig hade varit semester. Skönt att börja lite lugnt i alla fall.

Tycker dock att det är lite deprimerande, för jag tycker det känns som att när semestern är slut så är sommaren också slut. Jag är inte färdig med sommaren än.

Tur det finns lite att se fram emot i alla fall. På fredag kommer syster hit och på lördag förmiddag gasar vi söderut till Ängelholm för att se Takida på kvällen :) Kommer bli grymt som vanligt. Hoppas på lite sommar väder också eftersom det är ute.

Har spöregnat halv dagen idag och det har ju inte gjort någonting alls faktiskt. Blev en lite runda med Helmer, invigde min nya regnkappa också. Sen rann det vatten ur diskmaskinen och det var mindre roligt. 
Sen blev det lite bakning för min del också.

Nu väntar sängen på mig alldeles snart och kanske ett avsnitt Grimm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar