söndag, juni 22, 2014

M i d s o m m a r h e l g.

Längesen jag skrev nu igen.

Vi har hunnit med ett bröllop i Sandhems kyrka mellan Mia & Jakob. Det var verkligen fint, det var trevligt och maten var god. Min älskling var snyggast av alla <3 och jag var fantastiskt nöjd med min nya klänning.

Den här helgen har det varit midsommar. Vi hade hit ett gäng kompisar med respektive eller utan. Var tredje året vi var här nu. Vi körde på potatisgratäng, sallad och alla hade kött med sig att grillat och dricka för kvällen. Jag hade även bakat en tårta, som jag förövrigt blev riktigt, riktigt nöjd med och jag fick mycket komplimanger för den. Både smak och utseende. Vi spelade kubb, men fick avbryta för alla knott. Sen blev det ett musikquiz också.
Igår blev det inget gjort alls, mest soffan hela dagen och framåt kvällen så städade jag iordning ute i partytältet.
Idag har det inte blivit så mycket gjort heller, har tvättat, blev en liten joggingrunda, usch vilken dålig kondis jag har, bara att fortsätta jobba på det.
Sen blev det lite rester till middag, en runda med hunden och nu tror jag det blir en liten tårtbit och slappa i soffan.

Imorgon är det ny vecka och en hel jobbvecka står framför mig. Men bara 2 veckor till semester nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar