fredag, april 08, 2016

Nu är det dags igen

Har blivit lite halvdåligt med träning det senaste, sen vi skaffade Tex vill säga. Har inte velat vara hemifrån mer än nödvändigt och sen lämna allt jobb, som det faktiskt är, till Emil. Har blivit max två pass per vecka med tabata och försökt gå några långpromenader med bara Helmer.
Idag tog jag mig i kragen och köpte mig ett nytt halvårskort på gymmet. Så nu ska jag banne mig komma igång lite mer ordentligt igen. Kanske inte så ofta som innan men borde i alla fall hinna med en 3-4 pass i veckan. Det är mitt mål i alla fall!

Idag skulle jag dammsugit när jag kom hem. Men Emil och båda hundarna somnade i soffan och jag hade inte lust att väcka de. Vek lite tvätt och grejade lite grann. Sen drog jag på mig träningskläder och stack ut på en lite löprunda. Blev 3 km på 20 min så det känner jag mig rätt så nöjd med. Jag som inte ens är något löpare alls, men gymmet kändes inte lockande och för tidskrävande ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar