torsdag, september 14, 2017

Sovmorgon.



När den lilla fortfarande sover och klockan snart är 10. Passar på att ligga kvar i sängen jag också. Jag sov till 9.

Inatt har hon sovit rätt så bra ändå. Somnade strax innan 21, vaknade halv 1 och vid 4 och fick lite mat. Vaknade igen halv 8 och då flyttade jag över henne till mig och hon fick lite mat. Och nu sover hon som sagt fortfarande.
Igår hade hon lite feber och hon har varit lite snorig, så det kanske beror på det.

Vi kom ihop oss lite igår jag och Emil. Han blev lite tjurig för att hon inte kan somna utan tutte. Han tycker att 5-minuters metoden känns okej att köra och jag vägrar. Jag är mer inne på att i då fall köra det som BVC föreslog. Lägga ner och sen plocka upp om hon blir ledsen. Jag provade igår, men problemet var att hon aldrig slutade skrika och gråta när jag plockat upp henne. Men jag kan medge att det kanske var lite fel kväll att prova det eftersom hon nog hade lite feber.

Nya tag en annan dag, men jag förstår inte hur jag ska fixa det egentligen. Jag blir så ledsen i hjärtat när jag ser hur ledsen hon blir.

Nu är det nog ändå dags att gå upp. Finns ju lite att fixa med idag också. Eventuellt öppna förskolan med, men det beror lite på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar