fredag, september 14, 2018

Ett nytt liv.

Lova har börjat dagis, jag har börjat jobba och Emil fortsätter att jobba på som vanligt. Första vecka har gått. En ny vardag med nya rutiner för oss.



Dagis har gått helt fantastiskt bra för Lova den här veckan och fröknarna säger att hon är så duktig.
Hon var superledsen i måndags när jag lämnade och jag grät en skvätt i bilen på väg till jobbet. Sen har det varit lite varannan dag, lite beroende på vem som möter henne på morgonen. Men hon brukar bli nöjd igen så fort jag har gått ut. Det känns så skönt i mammahjärtat ❤️
Och det är helt fantastiskt att hämta henne på eftermiddagen. (Inte idag, då var hon jättearg för att vi skulle gå hem).

Jag har börjat jobba på Forsheda skola istället för på mitt jobb. Eftersom jag har valt att jobba 75% och då fungersde det inte på mitt jobb sas det. Så det har varit en omställning för mig också. Mycket nytt men det har faktiskt gått riktigt bra! Hoppas att det fortsätter på samma sätt så tror jag att det kommer bli jättebra där med.

Nu blir det film med min man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar