torsdag, februari 03, 2011

Det är mycket nu.

20.46

Jag har dragit på mig en ordentlig förkylning. Ont i halsen, massor av snor och lite hosta.
Veckan har mest gått åt till att packa. Igår var jag i huset en sväng med ett par kartonger och satte upp lite lampor. Så det ser lite hemtrevligt ut i alla fall. Var barnvakt hela kvällen och fick inget mera gjort.
Imorgon är det äntligen fredag, Emil är ledig och ska köra några lass. Jag slutar tidigt och ska göra så mycket jag kan. 
Målet är att vi ska vara inflyttade till nästa helg, när jag åker hem för systers fest.

Lite bra är det att ha ont i halsen, då får jag inte så dåligt samvete för att jag inte tränar. Då kan jag pyssla med annat istället, nu när det behövs.

Ska lyfta ner lite lådor från övervåningen och snart blir det sängen.

1 kommentar: