söndag, november 06, 2011

Händelsefattig och otroligt lugn helg.

19.25

Vilken helg jag har haft. Jag kan knappt komma ihåg vad jag har gjort, så det kan inte vara vidare mycket. Det är rätt skönt ändå. Var ute och grävde lite igår, där våran uppfart ska byggas ut. Vek massor med tvätt och sen intog jag soffan. Gick kvällspromenad neråt kyrkogården och det var så vackert med alla ljus. Men tack gode att jag inte har någon nära som har gått bort.
Det blev lite film på kvällen. Gick upp och la mig vid tolv och sen ner igen och la mig i Emils knä och vaknade igen vid halv fyra.

Idag har det varit ungefär lika händelsefattigt som igår. Det blev en förmiddagspromenad med hunden och mannen och sen lite tvättvikning och annat smått. På kvällskvisten har jag provbakat lite i nya ugnen och även slängt ihop lite chokladbollar på mannens begäran.

Måndag imorgon igen, det innebär jobb och äntligen core-träning igen efter all förkylning.

1 kommentar:

  1. Jag har släktingar som bor i Högsby, vet du vart det ligger? :) Ska bli jättekul att komma iväg faktiskt! Funtar på att fråga en syssling om vi inte kan gå ut på typ lördag, har aldrig varit ute i småland ;)

    KRAAM

    SvaraRadera