lördag, november 12, 2011

Lördag.

21.23

Helgen är återigen här och det har gått en vecka sen jag skrev sist ungefär.

Igår hade jag en jättebra eftermiddag/kväll med mammi <3 i Borås. Var på tiden att vi sågs, har gått nästan två månader sen sist. Tiden har bara flugit iväg. Det blev lite småshopping, vantar och mössa. Åt middag senare och pratade på. Hade mycket trevligt i alla fall. Vid 9-snåret körde jag hemåt och kände mig väldigt nöjd.
Idag har mannen och hans arbetskollega lagt muren här ute, så nu har vi i princip en ny parkeringsplats. Jag har stått för maten. Handlat, hämtat ut paket, tvättat ett par maskiner och gått en runda med hunden. Känns som jag har fått gjort en del jag med.

Imorgon finns det inga planer alls. Nu blir det i alla fall lite mys med mannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar