tisdag, mars 13, 2012

Nedförsbacke.

21.09

I två hela dagar har det bjudits på klarblå himmel, strålande solsken och riktigt vårväder. Så himla härligt. Då är det bra synd att jag har ett inomhus jobb.
Trots att jag var trött efter jobb och storhandling så bestämde jag mig för att gå en långpromenad och ta vara på det fina vädret. Riktigt skönt. 

Helgen bjöd på förhållandevis bra väder också. Lite blåsigt men å andra sidan så är det inte riktigt riktigt dags för ordentlig vår än. Var uppe innan nio både lördag och söndag och bara det är ju ett under. Fick putsat fönster, bäst att passa på när energin dök på mig. Bakade lite pizzabullar till mannens glädje och lite kakor som söndagsterapi.

Nu är det nedförsbacke mot helgen, två dagar kvar, sen tar jag helg. Jag och syrran sticker ner till Helsingborg för en liten hotellweekend med Takida-spelning på lördagen bland annat :) Kanske det även blir en Ullareds-tur på vägen neråt, även om det är åt helt fel håll. Som jag jag har längtat efter den här helgen och nu är det snart dags.

Nu- sängen, det är en dag imorgon och spinning på kvällen är det tänkt. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar