måndag, mars 26, 2012

Sjukstuga.

20.44

Jaha, börjar äntligen känna mig bättre nu, men stannar i alla fall hemma från jobbet imorgon också. Hoppas på att slippa sova i soffan inatt också, så jag kan sova med min fina. Har åkt på en ordentlig virusinfektion. Gick hem från jobbet i onsdags efter lunch, eftersom det fanns saker jag var tvungen att göra. Jävligt ont i halsen, lite feber och en fruktansvärd hosta (därav soffsovande i två nätter). Det blev till och med ett läkarbesök. Så sedan i onsdags har jag varit hemma

Det är ovant för mig att bli sjuk. Jag kan gå runt och ha lite ont i halsen sådär och bli förkyld men jag blir väldigt sällan så sjuk så att jag måste vara hemma från jobbet. Måste och måste, jag kämpar oftast på i alla fall, men den här gången gav jag efter, alla kan faktiskt bli sjuka. Jobbet kanske går lite åt skogen den här veckan, men jag skiter faktisk i det. Jag tar det när det väl kommer.

Ska ta och krypa ner i sängen alldeles snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar