lördag, juni 09, 2012

Förkylning från helvetet.

16.19

Är sjuk nu igen, eller igen och igen. Var i mars senast. Så när den här är över hoppas jag att jag klarar mig hela sommaren.

Emil har ju varit förkyld och lite krasslig. Jag har mått fint, sprang ju inte onsdags och allt. Började bli lite förkyld i torsdagskväll. Gårdagen var helt okej, jobbade och gick långpromenad med Helmer. Vilade lite och duschade för att sen åka på bio, jag frös och om vartannat var jag helt kokhet i ansiktet. Tog tempen när vi kom hem, 37,2 är rätt mycket när man ligger på 35 annars. Det blev bums i säng.

Med andra ord har det inte blivit mycket gjort idag ,missade chansen att följa med till Ullared, lite tråkigt. Hoppas Emil har köpt nåt gott till mig.

Har pratat med både pappa och farfar om deklarationen, förstår verkligen inte men tycker att dem har gjort fel. Rent spontant känns det så bara. 

Nu blir det lite pizza som min fina kom hem med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar