måndag, augusti 18, 2014

Tror nästan att hösten är här..

Har jobbat i två veckor och en dag nu och det är märkligt att hösten tycks börja så fort semestern är slut.. Trist, det är ju bara augusti.

Har kommit igång med träningen igen, även Emil har börjat. Annars har det inte gjorts så jättemycket på det här två veckorna. Börjat komma tillbaka till lite rutiner igen.

Har bakat lite, bullar med kladdkaksfyllning, de gick hem hos alla som har smakat :)

Har varit iväg till Göteborg i helgen, i fredags klämde jag in kulturkalaset med syster, lite musik, tjat och langos. Skulle inte åkt förrän lördag från början egentligen. På natten kom vi till pappa efter att ha varit hos Cec och hämtat grejer och bil, inte vad vi tänkt oss från början dock. Men så är det när man tänker fel och tågen inte går när man tror de ska gå :p
Sov ett par timmar innan det var dags för uppstigning och göra oss vackra för att åka till Uddevalla. Bara ben, sol, bilar och musik, och kall kväll, jeansen åkte på. Hade roligt, men blev dessvärre väldigt besviken på cruisingen, som inte var någon cruising. Men nu har vi provat det också. Åkte hemåt mycket tidigare än vi tänkt oss från början, körde fel och hamnade långt ute på fel vägar, och det var kolsvart. Men tillslut kom vi rätt ändå. Stannade på max på vägen hem och jösses vilken jäkla tid det tog, men vi bara skrattade. Vad kunde vi göra?! Så det blev sent även den natten.
På söndagen tog jag mig sovmorgon och sen fick jag träffat familjen lite grann med, var i maj senast tror jag.

Sen rullade jag hemåt. Och riktigt skönt att komma hem.

Nu blir det två helger hemma, bara en dag planerad, ett kalas. Sen ser jag fram emot 6 september, då provar vi på cruising i Jönköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar