söndag, september 07, 2014

September.

Syrran har varit här i helgen och det har bjudits på fantastiskt sensommar väder. Varmt och soligt. Fredagkvällen ägnade vi åt lite grillat och spel med Emils kompisar.

Igår var vi iväg till Jönköping för lite födelsedagspresent shopping till brorsan. En supergod middag på O'learys, cruising i ett par timmar genom Jönköping med ett antal hundra andra bilar. Riktigt roligt och vädret var underbart, som en riktigt sommarkväll. Avslutade kvällen med ett par timmar på Sigges där Brolle spelade. En jättebra kväll och vid halv 2 landade vi hemma och jag somande som en gris bredvid min fina.

Idag tog vi oss sovmorgon och hängde i soffan en stund innan vi gick och köpte mjukglass och handlade mat. Lagade en tidig middag innan det var dags för Cec att åka hemåt igen. Alltid så roligt att ha henne här! <3 och jag saknar henne redan..

Imorn är det dags för jobb igen och jag har lite saker jag verkligen borde försöka ta tag i den här veckan, bortsett från att träna och jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar