söndag, oktober 30, 2016

Att träna.

Jag tänker var och varannan dag att jag borde träna efter jobbet. Men när jag väl kommer hem så har jag ingen ork till det alls. Drygt två veckor kvar på gymkortet och sen tänker jag inte köpa något nytt.

Ser blivande mammor på instagram och andra ställen som fortsätter gymma och hålla igång hela tiden. Men jag orkar inte, har ingen lust heller egentligen, men känner att jag borde. Har funderat på de blivande mammorna som fortsätter träna, vad de har för jobb egentligen? Jag sitter ju inte still mer än max en timme på hela dagen.

Antar att det är det dåliga samvetet i mig och känslan av att bli tjock, när jag precis gått ner 14 kg. Men det är väl så det ska vara.. Det är ju ingen annan som dömmer mig.

Nu ska jag klä på mig och gå ner och äta lunch hos svärmor, Emil är där och byter fönster idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar