lördag, januari 20, 2018

Lova 10 månader.



Mitt älskade lilla barn, 10 månader idag. Börjar bli så stor men ändå så liten. Hon kryper, går längs med grejer och med sin gåvagn. Så bestämd och vet vad hon vill. Måste ha annat att titta på när hon äter, annars öppnar hon inte munnen efter ett par skedar. Tycker bäst om att äta själv. Älskar att bada, åka på sin bil och busa.
En fantastisk liten människa!

Har den här månaden sovit ca 3 hela nätter. Heja! Mellan ca 20-05, utan att äta. Ammar innan läggdags och tidig morgon. Ibland nattetid, men försöker att sluta med det. Men hoppas slippa ta den kampen och att hon ska sluta av sig själv och börja sova mer och bättre.

Inatt sov hon mellan 20.30-05, å sen somnade hon om till 6.30.

Jag har börjat jobba igen och har snart jobbat en månad. Lova har hängt hemma med sin pappa och det verkar som att det går superbra.
Trivs superbra med att jobba igen och det är riktigt kul men längtar också hem till Lova. Men två månader kvar sen går jag hem på ledighet igen med Lova. Känns fantastiskt!

Nu sover Lova igen och Emil också. Jag funderar på om jag ska sova en liten stund också eller om jag ska ta tag och göra någon nytta istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar