fredag, oktober 19, 2007

Har du allt som du ska ha!?

Jag känner mig på bra humör idag, mår bra i hela kroppen. Och då räknas inte förkylningen som kryper runt i mig. Är nere hos Emil för jag är ledig i helgen, har inte gjort nånting alls idag, sovit länge, det är väl det enda och jag tror att jag behövde det med.
För helgen har vi väl inte så mycket planerat, eller ingenting alls och det känns faktiskt rätt så skönt.

Jag har för övrigt planerat att köpa en dator inom en snar framtid, det börjar bli dags nu känns det som. Jag vill känna mig lite uppdaterad och hålla lite ner kontakt med dem jag känner.
Sen har jag ite så stor aning om vad som händer i mitt liv, funderar framåt tillbaka om jag ska byta jobb eller inte och jag kan inte bestämma mig för hur jag vill ha det. Mycket stannar jag ju kvar för att jag har så bra vänner där. Men jag får inte ut nåt av det längre och jag gör i princip samma sak varenda dag och det är inte så kul. Vi skulle äve få ändra vårat schema men det har fastnat nånstans på vägen och det händer ingenting med det heller. Fast å andra sidan är det sånt som måste lösa sig, jag söker nytt jobb då och då å ser hur det går med det. Det måste lösa sig, jag är trött på att nästan aldrig träffa Emil heller, och jag saknar honom bara mer å mer.

Men nu kommer älsklingen snart hem och vi har en hel helg tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar