lördag, oktober 27, 2007

Lördag - det är inte rikitgt som det ska vara.

13.21

Är hemma och är sjuk idag, och har varit både torsdag och fredag med. Eller egentligen vet jag inte riktigt vad det är jag har fått. jag vaknade i torsdags morse och slogs av ett illamående. Det har i princip suttit i konstant sen då och det vill liksom inte gå över. och jag kan inte låta bli att vara orolig för att jag ska vara gravid, jag är rent ut sagt rädd för det. Men ändå vågar jag inte göra något åt det. det blir i alla fall till att vra ledig imorn också och sen har jag ledig dag på måndag, så tisdag måste jag ta mig i kragen å gå till jobbet.
Men just nu sitter jag bara här och gör ingenting, jag känner inte att jag har så mycket lust till något annat. Helst av allt skulle jag vilja åka ner till Emil och bara vara, eller att han kommer upp hit ikväll. Men jag får nog fortsätta hoppas.

För övrigt har det inte hänt så himla mycket, det är en enda röra på jobbet och det känns som att inget funkar alls just nu. Jag är nog ganska stressad av allt just nu, kanske därför jag inte mår så bra heller.

Jag vill vara med någon och bara bli omtyckt och klappad i håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar