fredag, december 07, 2007

Favoritfredag.

14.14

ledig idag och sitter hemma hos Emil, väntar mest på att han ska komma hem nu. han gick tidigt imorse. jag sov vidare och vaknade strax innan tolv, klädde på mig å gick ut en sväng med hunden i regnet. var bara ute en kort stund, men hann bli väldigt blöt.
tänkte käka frukost, men så ringde Emil å sa att han skulle komma hem med mat. så det blev pizza å cola till frukost imorse. (inte så nyttigt, men det var jäkligt gott). sen åkte han iväg till jobbet igen å jag har inte gjort så mycket. tänkte vara lite snäll å diska tills han kommer hem igen och det är väl enda planen jag har idag.
å resten av helgen blir massa mys hoppas jag å så ska vi bygga pepparkakshus med.

och till ett inlägg som jag skrivit innan att det handlar om bekräftelse. det behövs inte i helgen, så nu kan jag bara ignorera allt sånt för jag blir sedd ändå. men när helgen är slut så kommer det förmodligen bli i princip likadant igen. men jag hoppas inte det egentligen.

jaja over n' out. blir nog inte mer skrivande i helgen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar