söndag, december 16, 2007

Känner mig en smula värdelös

20.00

Egentligen finns det hur mycket som helst att skriva om idag, men jag ska ta det kort.
Jag jobbade i princip själv hela dagen och jobbade för två dessutom. min chef brydde sig typ inte, frågade varför jag inte ringt, men hon hade sagt att hon skulle komma. sen i princip det första hon gjorde var å komma å gnälla om massa saker. hur i helvete kan hon med att göra det!? jag fattar inte det. jag ställde upp hela morgonen och gjorde allting.
sen stämplade jag ut och gick hem. så jävla förbannad att jag bara grät.
gick å gymmade en timme ungefär, gjorde mig iordning och gick tillbaka till jobbet. det skulle vara julfest. pratade med Emil påväg tillbaka till jobbet och då började jag gråta igen å sen igen å igen å igen.

Vilken helvetes dag, å jag ska behöva jobba imorn med :/
Jävla skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar