tisdag, december 25, 2007

Juldagen

15.21

julafton igår var trevlig hemma hos pappa och familjen. julmat, godis och Kalle. det hände inget sensationellt, "tomten" kom som vanligt efter en hel massa tjat av barnen. julklappsutdelning och fina julklappar, användbara saker.

å till idag, gick upp vid 10 för frukost och dem hade glömt duka för mig, glömt att jag var där. de e ju en rätt ovanlig syn nu. jag och syrran grejade lite med hennes dator, sen kom hennes pojkvän och då åkte jag hem. kände mig sådär ofattbart ensam i ett hus med massa folk i.
efte det har det inte hänt så mycket, satte mig framför datan och sen inget mer.
har lust att göra något men är seg och orkar inte riktigt. funderar på att ta en sväng ner till affärn, är sugen på något.
längtar efter Emil och vill att han ska vara här hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar