torsdag, juli 10, 2008

And that was when I ruled the world

20.57

håller på att packa och är alldeles svart om fingrarna av all trycksvärta från tidningarna jag har använt. så stannade jag plötsligt upp mitt i allt och bara tittat rakt ut i luften. det börjar se tomt ut i min lägenhet och alla grejer som visar att det bor någon här börjar försvinna ner i lådor. och idag på jobbet när det var min näst sista dag och alla pratade om det så blev jag plötsligt rädd. riktigt skraj faktiskt. tänkte att jag kanske gör helt fel trots allt. att jag flyttar ifrån allt som jag känner till, och vet hur det fungerar. min fasta punkt liksom, mitt liv. och nu kan jag inte sluta tänka på det. att det kanske inte fungerar.

i övrigt så har det varit en bra dag, i stort sett i alla fall. kom ifrån jobbet lite tidigare och gick till gymmet och sprang och körde ett kort pass, trots att jag inte hade tid egentligen. sen mat, dusch, packning å tvätt.

så nu väntar tvätten på mig igen, sen blir det nog snart sängen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar