måndag, juni 30, 2008

ibland vet jag varken ut eller in.

20.04

sitter å äter lite jordgubbar och småkikar lite på tv. jag har det rätt bra och det var ett tag sen jag bara kunde sitta å göra i princip ingenting utan att känna mig rastlös.
dagen idag har varit rätt okej, (men jag e nåt så fruktansvärt trött på att gå dit och jag bara önskar att det ska hända nåt så jag inte behöver gå dit mer). men dagen gick relativt fort och jag hade att göra hela tiden. sen blev det gymmet, där jag inte varit på ungefär 2 veckor å det har känts rätt hemskt. men idag kunde jag äntligen gå dit å det kändes så bra. sen blev det dusch, middag och så. och imorn är det ledigt från jobbet.

nu blir det inte mer för ikväll, det har tagit massa tid att skriva det för jag vet inte riktigt nånting egentligen. inlägget är tråkigt och en aning disträ. pratar med Emil.

snart är det sängen i alla fall och sovmorgon imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar