fredag, augusti 22, 2008

goodmorning beautiful

09.52

sitter hemma hos pappa, har varit hos läkaren på morgonen och tog mig sen en dusch när jag var tillbaka. en liten reflektion bara, att det tar alltid längre tid att åka till läkaren än det tar när man väl har kommit dit, lite surt faktiskt. fortfarande sjuk är jag också, jag är väl på bättringsvägen men jag känner att jag bara vill sova och har varken lust eller orka att göra nånting. tur då att jag inte har några planer för idag, enda är att jag ska åka hem till Emil nån gång under dagen idag. sen väntar en helg mer eller mindre helt utan planer och det känns skönt och dessutom vara hemma, vilket jag inte har varit sen jag flyttade ner.

ska börja på yoga nästa vecka, vilket jag ser framemot väldigt mycket. med jobbet får vi se vad som händer med, dem skulle höra av sig i slutet av nästa vecka. håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar