torsdag, september 11, 2008

any other choice was falling down

13.29

precis kommit hem efter skogspromenad med hunden. luften är hög, lite kallare än vanligt, det luktade blöta löv och jord - det är verkligen höst och ingen återvändo. jag gillar egentligen höst, men i år känns det lite vemodigt, trots en helt underbar sommar. kanske för att jag inte har något jobb, och för det känner jag mig en smula värdelös för det. och jag har inte något eget här nere, inga vänner eller så. jag vet att det bara känns så här just nu och att det går över, men just nu är det inte roligt alls. för tillfället så går allt bara ut på att få dagen att gå så fort som möjligt, så att Emil kommer hem igen.

nu ska jag måla trappan så har jag lite att göra ett tag.

1 kommentar:

  1. Babylove, du är aldrig värdelös hur lite jobb du än har. Ja, det går över, jag tänker massa på dig gumman. <3

    SvaraRadera