måndag, augusti 04, 2008

mitt nya hem

14.53

första dagen ensam i mitt nya hus. det känns fortfarande inte som att jag bor här, utan bara som att jag hälsar på och snart ska åka hem igen. men den här gången är det faktiskt inte så. det känns lite konstigt också, som om jag inte rikitgt vet vad jag ska göra för något. för det känns inte som mitt. de är svårt att packa upp, för det finns inte så mycket plats att ställa sakerna på, han har ju redan grejer. men lite har jag i alla fall fått packat upp, nödvändiga grejer.

massor av regn idag, låg kvar länge och drog mig i sängen idag. har satt upp en hylla på övervåningen så jag kan få packat upp lite mera grejer. diskat. snart fixa lite middag tills Emil kommer hem från jobbet. och vi ska nog titta på en bil till mig idag.. yippie!

blev inte nåt långt idag, men det tog stopp nånstans. mer en annan dag.

tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar