torsdag, mars 24, 2011

Torsdag.

22.03

Blev lite sur. Skrev just ett rätt långt inlägg, men allt bara försvann och blev ett T. Surt.

Veckan kan återigen mot sitt slut. Vilket betyder sista jobbdagen för veckan imorgon och helg. Skönt värre. Dessutom våffeldag.

Veckan har varit jobb och träning. Skönt att vara på igång ordentligt igen och verkligen göra något. Har småpysslat lite här hemma. Igår var vi på Ikea efter jobbet och halva kvällen. Gjorde av med ännu mera pengar. Fick köpt ett databord, glasskåp och en soffa till datarummet. Återvinningslådor, mer förvaring till badrummet och lite annat smått. Nu blir det nog snart ordning och reda.

Lite tråkigheter också. Arbetsförmedlingen idag. Dem är så jävla dumma. Jag önskar mig mer jobb, så jag kan säga tack och adjö till Af. Hon vill att jag ska söka ett jobb på en jäkla pizzeria. Det är ju verkligen inte det jag vill göra. Det är också halvtid, men varför är det bättre än det jag redan har? Dem fattar absolut ingenting, det är så lätt att bara säga åt en vad en ska göra, en annan sak att faktiskt göra det.

Imorgon blir det jobb, lite handling, städning och hopsättning av soffan. Mamma och kanske Daggen kommer på lördag, första gången dem ser huset. Kul, längesen jag träffade mamma också. Hoppas på bra väder.

Nu är det sängdax faktiskt. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar