onsdag, mars 30, 2011

Onsdag.

20.40

Mitten på veckan igen och den har gått fort och jag har fått en hel del gjort faktiskt. Har varit på gymmet tre gånger den här veckan. Tvättat ett par maskiner, lagat mat och sökt ett jobb (som jag inte vill ha, men ändå). Handlat lite, glömt en del. Gått promenader med hunden.

Slutar tidigt den här veckan, alltså vid halv ett, det gör att man kan hinna med väldigt mycket, om man vill. Idag var det jobb, jobbcoach och sen en liten shoppingrunda. Kom hem med en klänning och en topp att ha under kläder. Fick även ringt doktorn imorse, måste ha allergimedicin och passa på att kolla upp min fot. Har haft ont bra länge nu, men trodde det skulle gå över av sig själv. Tji! fick jag. Går helst inga längre promenader heller och det gör ont till och med när jag inte gör något.

Det närmar sig fredag nu och jag längtar. Syster kommer hit och stannar till söndag. Kommer bli så kul. Var över en månad sen nu. På lördagkväll väntar bland annat Hoffmaestro i Gisleparken :)

Har fått lite annat att fundera på också. Peace&Love-festivalen i sommar. Den lockar otroligt mycket och flera av mina favoritbrand spelar. Först och främst Volbeat. Jag kan få ta en till semestervecka från jobbet, frågan är bara om jag har någon att åka med. Kan ju inte åka själv, eller? :P

Ska kika klart på Grey's nu och sen blir det sängen. Känner mig en aning mör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar