måndag, juli 04, 2011

Life ain't that good that it's worth dying for. But baby I'll always take a bullet for you.

20.53

Förra veckan var en riktigt fantastisk vecka. Grymt mycket bra musik, strålande väder och värme. Bästa sällskapet i form av syster <3. Volbeat var helt awsome! Stod näst längst fram och lyckades fånga basistens handduk :P Om jag ska klaga på något så var det lite väl varmt och lite för många, för unga som inte vet hur en beter sig.

Har inte blivit vidare mycket festande för oss faktiskt, mest vatten i varsin solstol i skuggan. Sen blev det pensionärsstuk och sovsäcken efter sista spelningen vid två, men vad gör det egentligen. Onödigt att bara vara uppe bara för att. Slapp ju bakfyllan också, definitivt ett plus. Solbränd har jag också blivit, utan att bränna mig.

Bilresan gick väldigt smidigt. Tack mamma för lånet av bilen! Inte alls farligt tungt att köra så långt. Blev ett par stopp på både dit och hemresan. På hemresan blev det även ett stopp för årets första bad. Härligt faktiskt.

Jobbet idag har varit segt och jag har vart så trött. Fick gått en promenad när jag kom hem, tvättat en maskin, packat upp det sista och lagat middag.  
Ska alldeles snart krypa i säng. Fick väldigt ont i halsen nu på kvällskvisten och hoppas kunna sova bort den.

Bilder från P&L kommer när jag fått tummen ur och lagt över dem i datan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar