onsdag, juni 22, 2011

I don't wanna live. To waste another day.

20.43

Har alldeles precis slagit mig ner i soffan med datorn i knäet. Har fått gjort lite grann idag också. Skulle hämta ut allergimedicin men de hade ingen av dem. Surt, får prova imorgon efter jobbet istället. Tvättat upp det sista. Gått en promenad. Lagat "fredagsmiddag". Bakat kakor och har bröd på gång i ugnen.

Arbetsintervju igår, det kändes riktigt bra. Fick en bra känsla och nu är det bara att hoppas på det bästa.
Jag tänkte på det här med arbetsintervjuer igår när jag trampade hemåt. Tidigare så har jag känt mig rätt så nedslagen varje gång jag inte fått ett jobb. Nu känner jag mig istället glad när jag kommit så långt som till en intervju. Tänk vad jag ändrat mig och vänt om mitt tankesätt. Det är fint!

Imorgon är det sista dagen på jobbet innan en veckas semester. Härligt värre. Blir buss imorgon, Emil behöver bilen. Några ärenden efter jobbet. Eftermiddagen ska spenderas med att packa inför nästa vecka. Har en hel del att göra med andra ord

Nu är det tv och sen får jag se om jag orkar med något mer ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar