onsdag, september 14, 2011

På mitten igen.

21.03

Swoosch vad tiden går fort. Hinner inte/orkar inte med ens hälften av allt jag borde göra här hemma. Det blir bara det viktigaste gjort här.

Min kära man är duktig och har börjat renovera lilltoan på övervåningen. Jag har varit med och valt färg till panelen och valt tapet annars har jag inte varit till mycket nytta alls.

Jag kämpar på, på jobbet, gör mitt absolut bästa. Ibland, som häromdagen fick jag ett psykbryt, jag grät, ingenting var kul, jobbet kändes värdelöst, tråkigt och jag kände mig värdelös på toppen av allt. Dagen efter kändes det bättre igen, nästintill helt bra. Tur att jag har en fin man som jag kan ligga i knäet på och sova en stund. Räknar ner dagarna tills jag får börja på mitt nya jobb nu.

Det är höst nu förresten. På riktigt höst. Hela den här veckan har det regnat och blåst. Kyligt har det varit. Det är ändå något visst med hösten, den är inte så dum ändå. Har börjat plocka av plommonträdet ordentligt nu, frågan är bara vad jag ska göra med alla plommon. (!?)

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar