söndag, september 25, 2011

Sunday, bloody sunday.

21.17

Nu har det gått en tid sedan jag skrev igen. Brukar inte orka plocka fram Torkel så ofta. Det är stor skillnad på att jobba heltid och halvtid som jag gjorde innan. Jag är helt slut på kvällarna.

Sen jag skrev sist har det i alla fall hunnits med en hel massa saker. Förra helgen hade E's bror födelsedagsfest borta hos sig. Bra fest, tråkig huvudvärk halva kvällen dock. Den här helgen har det hunnits med både det ena och andra. Igår tog vi en sväng på Ikea och inhandlade lite grejer till lilltoan. Sen blev det badhuset och relaxen, rätt så gott faktiskt.

Trots att jag tog sovmorgon till tio så har det blivit en del gjort idag med. Emil började tapetsera på toan, jag grävde ner ett par lökar och dammsög halva nedervåningen. Sen bar det iväg på fika till Emils mormor&morfar. Så idag blev det kakor och tårta till middag :P
Väl hemma igen så blev det lite mer dammsugning och tvätt. Det gäller att passa på när en är på topp.

Har även hunnit med att gå bredvid två dagar på mitt nya jobb. Kändes sådär för att vara ärlig, men det kommer nog att bli bra när jag får vara själv där och göra vad jag känner för på mitt sätt.

Har bokat tågbiljetter till helgen också. Då bär det av hem till min fina familj och min kära syster. Det blir storshopping och utgång. Härligt att ha något att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar