fredag, september 09, 2011

This is nothing I choose. Maybe tomorrow is different

21.10

Just nu, med allt på jobbet och så, är jag nog världens tråkigaste flickvän. Somnar i soffan innan tio varje kväll. Jag hoppas att det är en övergående period. Jag gillar inte att vara tråkig. Kommer hem från jobbet och är helt slut redan då, tränar, lagar middag och lite annat som måste göras och sen är det soffan och jag somnar i Emils knä.

Det är äntligen fredag och äntligen lite ledigt. Det behövs verkligen. Har börjat helgen med ett BodyPump-pass utan dess like. Tveksamt om jag kommer kunna ta mig upp ur sängen imorgon. Skönt var det ändå och jag kunde definitivt slänga mig i soffan med gott samvete. Tredje passet för den här veckan var det också. 

I helgen är det inget mer planerat än ett kalas på söndag. Känns riktigt skönt faktiskt. Lite kvalitetstid med min kära kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar