onsdag, september 19, 2012

Onsdag.

20.00

Jag har ganska precis slängt mig i soffan efter promenad, matlagning, dusch och tvätt.

Har blivit jätteförkyld så ingen träning för mig den här veckan, fast jag vill gärna. Men tanken på hjärtmuskelinflammation överväger lusten att träna. Så jag hoppar över det. Men det blir lite annat gjort här hemma istället och promenader. Det är bra det också.

I fredags tog jag semester från jobbet, lite hastigt, efter att mormor gått bort. Kände att jag ville hjälpa mamma att städa ur lägenheten. Åkte i torsdags efter jobbet och sov i mammas friggebod i två nätter. Hela fredagen gick åt till städning och halva lördagen. Bestämde musik till begravningen gjorde vi också, det är fortfarande sorgligt men det känns ändå bra. Nästa vecka är det begravning.
Åkte hemåt på lördags eftermiddagen för att få lite kärlek. Och söndagen var jag helt slut och sov i flera timmar i soffan.

Torsdag imorgon, bästa dagen på veckan efter fredag. Dags för sängen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar