måndag, januari 14, 2013

Måndagstrött.

19.45

Idag har klarat av första dagen på ny jobbet utan några större problem och utan att glömma några större saker. Så det känns bra för mig, tror det här kommer bli jättebra.

Gräsänka i tre dagar, Emil har åkt till Tjörn för att jobba. Känns helt okej men lite ensamt, jag är ju van att ha honom hemma. Värst är att gå ch lägga sig.

Helgen som var hade inte kunnat bli så mycket bättre.
Fredag eftermiddag/kväll spenderade jag med syster på ett nästan folktomt G-kås. Blev mycket fint som fick följa med hem och givetvis en del tråkigt men nödvändigt också. Sen hem till henne för lite vin och kex och kolla in hennes mya lägenhet.
På lördagen körde vi till mamma. Vi skulle diskutera våran kommande resa till Sydafrika. Jag har varit tveksam och velat fram och tillbaka. Jag tror att det är farligt och att jag ska behöva gå runt och vara rädd och nervös och inte våga ha med mig kameran runt. Jag berättade vad jag kände och nu har vi pratat ihop oss och enats. Det blir en typ av temaresa med safari bland annat. Så nu känns det superkul att resa iväg och jag ser verkligen fram emot det.
Åkte hemåt på kvällen och söndagen ägnade vi åt handling och jag plockade bort julgrejerna. Och stekte supergoda kokospannkakor :) Bra avslut på en fin helg.

Börjar känna mig rätt så färdig med den här dagen nu. Ska gå igenom lite post och sen blir det tidig kväll för mig. Känner mig jättetrött i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar