torsdag, januari 24, 2013

Torsdag.

20.36

Jag känner mig helt färdig och är såå trött. På eftermiddagen fick jag en väldig huvudvärk som inte släppt förrän nu.

Har jobbat på riktigt ordentligt idag, två man kort och mycket att göra. Sen bar det av till Jannelund, för att hjälpa till med lite räkningar. Jag kände också att jag är så glad att jag kommit därifrån. Och jag inser hur "dumma" vissa människor faktiskt är.

Hemåt och bestämde mig för att ta en promenad, tänkte huvudvärken skulle släppa, men icke. Friskt var det ute i alla fall, närmare -12 grader, men skönt och välbehövligt.
Middag blev lagad, men ingen vidare matlust. Tvättat och vikt en omgång tvätt. Jag har gjort mitt för idag. Och snart blir det sängen.

Imorgon är det äntligen fredag och som jag längtar till imorgon eftermiddag. Inga planer, bara skönt att vara ledig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar