lördag, januari 05, 2013

Sjukstuga.

16.07

Dem här senaste lediga dagarna har inte varit något vidare. Emil har gått och blivit sjuk och jag är också lite halvkrasslig, men jag är inte "dödsjuk". Jag har mest känt mig ofantligt trött och mycket hungrig. Har inte blivit mycket gjort alls med andra ord. Kan tyckas ganska tråkigt och ingen träning heller för mig. Blä!

Har i alla fall tvättat, förnyat recept och gjort en linsundersökning. Gjort otroligt god inproviserad middag av rester och fruktsallad efter det. Ikväll ska jag iväg till Emils mamma för middag och julklappsspelet med resten av Emils familj. Jag får gå själv, Emil stannar hemma. Jag tycker bara det är skönt att komma iväg en stund och jag känner ju alla väl. Så det gör mig inte så mycket.

Dags att hoppa in i dischen och fräscha till sig lite grann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar