fredag, februari 01, 2013

Efterlängtad fredag.

19.40

Sitter och väntar ut bakpotatisen i ugnen med ett glas vin på bordet, men den verkar ta tid idag.

Jag känner mig helt färdig efter den här veckan. Chefen har varit sjuk och jag har helt sonika fått sköat mig själv vid stora grytorna. Det har dock blivit ett och annat telefonsamtal på eftermiddagarna när jag suttit på kontoret. Men jag tror inte att jag har glömt några stora saker i alla fall. Det enda var idag när jag tappade räkneförmågan helt och la upp alldeles på tok för mycket mat, tur det finns frysar.

Det har i alla fall utöver jobb hunnits med mina tre planerade träningar och lite långpromenader på det. Nöjd! Träffade en gammal kollega och blev stående och pratade ett bra tag.

Nu är det hur skönt som helst med fredag, i mitten på veckan var jag rikigt trött, idag är det bättre. Helgen ligger nästan helt fri framför oss, bowling imorn kväll med E's bror och flickvän är det enda vi har planerat. Ska väl ta tag i hemmet lite också, finns alltid att göra :)

Ikväll blir det bara soffan, gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar