torsdag, februari 14, 2013

Nästan förbi.

20.36

Så har nästa hela den här veckan passerat utan att jag har hunnit skriva nånting om helgen som var.
Det var en jättebra helg. Mamma och syster var ju här, kom på lördagen, det blev lite lunch, tårta och decoupage på dagen och på kvällen blev det bowling och mat på Bambu. Jättemysigt att ha de här. Och innan de åkte hann vi planera in en tur till Ullared.
Den här veckan har varit både långsam och snabb på samma gång. Dagarna på jobbet har varit blandade. Idag har det varit en fruktansvärt tråkig dag, det har gått så himla sakta och jag var ändå tvungen att vara kvar. Har inte hur mycket ledighet som helst att plocka ut bara sådär.

Annars har jag hunnit med att träna lite grann och jag har äntligen kunnat åka ut till Britta och hälsa på. Var där igår och det var jättetrevligt och kul att det äntligen blev av.

Semestern ska bestämmas nu med och lämnas in till chefen i början av mars. Vad vill jag göra? Vilka veckor ska jag ha? Hur blir vädret?! Tänker mig 3 veckor under sommaren + eventuellt två dagar tidigare. Sen måste jag spara till hösten.

Nu börjar det närma sig sänggång, jag är trött och en aning illamående. Imorgon fredag, känns skönt. Men det finns massor jag måste hinna med i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar