måndag, mars 11, 2013

Fantastisk helg och lite annat.

19.51

Nu är det nästan en hel månad sen jag skrev. Fattar inte vart tiden tar vägen, det bara föyger förbi men jag vet inte så noga vad jag har gjort.

Jag har hunnit med att bli helt galet förkyld och blev hemskickad från jobbet en eftermiddag men kämpade mig igenom veckan ändå. Första helgen i mars kom syster hit över fredag-lördag för en spelning med Stiftelsen i Gislaved på fredagkvällen. Den var riktigt grym och jag hade en riktigt bra kväll.

Har dessvärre inte blivit någon träning alls på två veckor vilket är trist. Men imorgon är det dags för box igen. Nu till helgen.

I fredags var det dags för att träffa min fina syster igen. Hoppade på tåget och hon mötte mig i mölndal och vi gick hem till henne. Fick träffa hennes nya lilla kattkompis, hur söt och härlig som helst. I lördags var det väckning tidigt och en liten utflykt till Ullared där vi skulle möta upp mamma för lite shopping. Hade inte mycket på listan men lite grann blev det allt. Blev en stor resväska inför höstens resa i alla fall.
Tog en powernap hemma hos syster, sen blev det kinamat. Sen gav vi oss iväg mot stan och kvällens bowling och vidare ut på krogen. Ramlade in genom dörren vid halv sex på morgonen och stupade i säng.

Vaknade halvt till liv vid tolvsnåret igår men var väl inte särskilt pigg på hela dagen. Hann planera in lite småsaker och äta lite rester innan det var dags att bege sig hemåt.

Har haft en helt fantastisk helg. Den kan jag leva på länge. Men nu ska det faktiskt bli riktigt skönt att vara hemma ett par helger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar