söndag, mars 31, 2013

Påsk 2013.

20.52

Påskdagen idag och jag sitter hemma själv i soffan och äter godis. Inte så dumt alls.

Långfredagen bjöd på pyssel och hämtmat i Lanna tillsammans med nästan alla i Emil familj. Jag gjorde bara en påskkrans att hänga på dörren. Det är väl snart dags att plocka ner den igen dock.

Igår, påskafton var det bilmässa på Elmia hela dagen med syster. Hon hämtade upp mig här hemma i sin nya fräsiga Camaro. Vi hade en helt fantastisk dag med massor av grymma bilar, mycket skatt och sol men alldeles på tok för kallt. Landade här hemma igen vid åtta-snåret helt slut och frusen så jag kröp i säng med värmekudde redan vid tio för att kika på film men somnade ifrån filmen. Så jag får helt enkelt göra ett nytt försök.









Idag har jag inte gjort många knop. Gått långpromenad med Helmer, det är väl ungefär vad jag har åstadkommit idag. Läst tidningar i soffan och ätit rester till lunch. Skulle även ta ut bubblan för premiärtur det här året. Startade den, men den pissade bensin. Hoppas inte det är något alltför allvarligt.

Skönt att det är ledigt imorgon med, Emil ska till sin kusin och jag är sugen på IKEA och kanske lite annan shopping med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar