måndag, maj 27, 2013

Måndag.

20.46

Idag fick jag i alla fall startat upp min dator och laddat över bilder till datorn och vidare till hårddisken. Borde ta en kväll och skicka in bilder från förra året för framkallning, det är dags för ett nytt album igen tycker jag.

Blev dessvärre inget städat alls idag. Blev en promenad/springtur med Helmer, tråkigt nog så tappade gpsen täckningen så vet inte exakt hur långt det blev. Sen blev det lite gräsklippning och jag hjälpte Emil att bära stenar till muren. Slängde in en maskin tvätt, men den startade inte och sen skippade jag det helt, finns ju fler dagar. Ingen middag blev det lagad heller, rätt skönt att slippa göra det ibland.

Dags att betala ett tradera-fynd och sen är det nog dags för sängen. Har dragits med lite ont i magen till och från hela dagen, så imorgon hoppas jag att det är helt borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar