söndag, maj 26, 2013

Stockholmsweekend.

19.41


Jösses vad tiden går, den bara springer iväg och vi är redan i slutet på maj. Inte långt kvar till semester och andra roliga grejer.

Den här helgen har vi spenderat i Stockholm hos E's pappa och sambo. Vi åkte upp fredags efter jobbet och var där vid niotiden. I lördags var det tidig uppstigning för att åka på familjedag på Skansen som hans pappas jobb ordnade. Ärligt talat så var det ju mest för barn men det var trevligt i alla fall, eftersom jag bara en gång tidigare varit där. Det bjöds på strålande solsken hela dagen, om än lite blåsigt, men perfekt väder att traska runt i en hel dag. Lite färg i ansiktet och på axlarna blev det och lite stel i vaderna efter allt promenerande. På kvällen blev det middag hemma hos de och sen var vi i säng redan vid tio och somnade inte långt efter det.

Idag käkade vi frukost på balkongen och sen körde vi hemåt på tidig förmiddag. Skönt att komma hem mitt på dagen, så man hinner greja lite innan det är dags för sängen.
Nu är det snart dags för sängen. Fick galet ont i magen efter att jag hade ätit lite godis.

Imorgon är det jobb igen och jag ska ta ett städtag i huset när jag kommer hem. Och jag måste flytta över bilder från kameran och vidare.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar