lördag, maj 10, 2014

Lördag.

Sitter i soffan och halvtittar på ESC. Emil är inte hemma och jag är egentligen lite för trött för att sitta uppe.

Har varit hos mamma hela dagen idag och var hemma strax efter nio ikväll. Vi har pratat, fikat på brownien jag hade med mig, lite misslyckad men väldigt god. Gått en promenad, fotat lite. Ätit middag på den inglasade altanen. Sytt ett pannband till mig, så nu ska jag försöka ge mig på att sy något själv också.
Fick även en försenad födelsedagspresent av mamma & Dag. En pulsklocka. Så roligt! Nu har jag verkligen lust att bli lite duktigare på att springa. Fick även en jättefin turkos (godis)skål.

I fredags efter jobbet tog jag mig ut på en liten springrunda, än så länge bara 2 km, men den här gången gick det i alla fall lite fortare än förra gången. Plus att jag har hunnit med 3 gånger på gymmet den här veckan can också. Känner mig riktigt nöjd med det.
Har heller inte ätit något godis sedan påskhelgen. Däremot har det blivit lite glass och någon efterrätt, men bara om det har varit helg. Ingenting på vardagar!

Idag har jag haft ont i halsen och känt lite snorig, hoppas det inte är någon förkylning på gång bara. Det har jag verkligen ingen lust alls med.

Tror det är dags att gå och bädda ner sig i sängen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar