måndag, maj 05, 2014

Majmånad.

Har haft en superskön långhelg och då är det allra jobbigast att börja jobba igen. Men det gick bra och dagen gick fort. Efter jobbet blev det en promenad och en runda på gymmet. Har inte blivit allt för mycket av den varan den senaste veckan. Har känt mig lite halvkrasslig i halsen men det har inte blivit värre än så.

På valborgsmässoafton var det bara jag och Emil, åt tacos och drack lite vin. Tidigt i säng blev det med, som ett gammalt pensionärspar.
I torsdags möttes jag och Cec upp i Ullared för lite shopping, redan vid öppning, vid åttatiden. Blev ett par timmar shopping och sen en lunch innan vi skiljdes åt och åkte hemåt.

Stack ut och sprang en liten liten runda i fredags också. Försöker verkligen gilla det, jag ska banne mig kämpa på. Sen blev det lite inhandling av uteblommor också som har planterats. Ser riktigt fint ut!

Vi har haft folk hemma nästan varje kväll och käkat middag och spelat lite spel. I lördags blev det till och med trerätters.
I söndags tog jag och Emil en sväng till Jönköping. Fick köpt lite nya bestick och kikade på lite annat. Men det blev inte mycket handlat.

Inga planer för veckan, annat än träning och det vanliga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar